Annet Hagen8 uur geleden
Bezorging:
Kwaliteit:
Dit was de derde keer dat ik extra saus erbij had besteld en niet heb gekregen terwijl ik wel heb betaald a 2,50 per bakje! Eten was lekker maar dit is wel vervelend dat het maar blijft herhalen ondanks de extra opmerkingen bij het plaatsen van bestelling